Ny frisyr

Jag var hemma från skolan idag också då jag inte kände mig bra, men framåt kvällen for jag i alla fall och klippte mig. Har ett litet behov av att ha något galet (även om jag aldrig haft det) så jag blev kanske inte helt nöjd med färgningen, men det blev ju absolut inte dåligt och jag har förmodligen aldrig sett så bra ut i håret i hela mitt liv! Det blev typ lite röda Det blev lite röda slingor men annars typ brunt. Frisören var trevlig och så, kan helt klart tänka mig att ha henne som frisör fler gånger :) Nästa gång funderar jag på att färga håret svart och göra typ bara en mörkblå slinga framme, men jag vet inte, om den blå färgen försvinner sen så blir det lite trist! Har ju i alla fall ett tag på mig att fundera över hur jag vill göra!

Varför blir man aldrig nöjd när man fotar bilder på sig själv? La mest upp bilden för frisyrens skull i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0