Galet!

Denna dag har varit ... Weird! En kompis smider lömska planer om att göra om mig till sin egna personliga Björn Gustafsson, och jag kan för allt i världen inte förstå hur hon kan tycka jag är särskilt kul! Däremot fick jag prestationsångest på att vara det när hon sa sådär, ajdå!

På svenska c:n skulle vi förbereda en demonstration, en grupp ska demonstrera hur man klipper folk och de ska klippa varandra inför hela klassen, häftigt! En av tjejerna i gruppen är precis som jag hästtokig, konstigt vilken samhörighet man känner med sådana, hon är så lätt att prata med och jag känner mig inte alls blyg och nervös som jag brukar med folk jag inte känner. Eller brukade kanske, känner mig mycket säkrare den här terminen och tar för mig mer, har jag märkt!

Efter skolans slut for jag med min mamma och lillebror på diverse affärer för att hitta en present åt min lillebror, gick väl sådär kan jag väl säga. Jag vet inte vad jag ska köpa åt honom tills han fyller år, men det är snart han fyller år så jag måste verkligen hitta något han kan lägga i samlingen bland saker han fått av mig som han tröttnat på, hehe.

Sen har jag varit i stallet och ridit lillpollen, han skötte sig rätt bra för en gångs skull och ridpasset förflöt relativt problemfritt. Köre moppe dit och hem, dummoppen vägrade först starta och jag var så arg på den att jag trodde jag skulle dö. Men nu är jag hemma i alla fall och ska snart äta middag och se idol. Busy day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0