Armé av Björn Gustafsson?

Ikväll har jag haft väldigt skojigt faktiskt! Först såg jag en och en halv film, först "Livet är en schlager"- skrattade som en tok verkligen. Sedan såg jag halva "Blackjack" men sen funkade den inte så det sög ... Då gick jag i alla fall ner och studerade när mamma och min bonussyrra spelade fyra i rad, mamma saknade logiskt tänkande och förlorade nästan jämt så sen fick jag ta över. Gick bra tills jag blev trött och ofokuserad, då gick det inte alls längre.

Just nu sitter jag inloggad på apberget.se och skriver med lite vänner, varav en planerar att utrota världens befolkning genom att göra alla till kvinnor förutom Björn Gustafsson ... Försöker i alla fall få henne på bättre tankar, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0