Kommenterar de kända bloggarna

Nu när jag suttit ner och ätit min sedvanliga grötfrukost (känner mig som en gammal tant, men man ska ju äta det man tycker om!) så funderade jag på vad jag ska blogga om härnäst. Kom fram till att jag vill haka på trenden och kommentera några av de kända bloggarna, i alla fall en gång tycker jag att jag måste få göra det! Så här nedan följer mina tankar kring de stora bloggarna.

Kenza- Tja, vad ska man säga? En helt vanlig, ganska trist medelklassblogg som av någon okänd anledning som jag inte förstår, råkats bli Sveriges största privatblogg. Jag tänker då inte läsa den mer!

Blondinbella- Här har vi en tjej med ett minst sagt lyckat liv! Faktum är att man ibland undrar om hon bara är påhittad, men jag bryr mig inte om vilket, att läsa hennes blogg gör mig grymt inspirerad och peppad. Kommer helt klart fortsätta läsa den!

Storstadspojken- Blondinbellas pojkvän. Läste någonstanns att de andra stora bloggarna inte är så glad över honom då de anser att han åkt snålskjuts till toppen med hjälp av sin flickvän. Själv tycker jag det bara är bra med en faktiskt rätt rolig kille som knuffar bort alla de andra, ointressanta bloggarna. Jag gillar honom skarpt!

Stina lee- Hon skriver att hon har dåligt självförtroende, men ändå är bloggen proppad med en massa egobilder. Känns lite falskt tycker jag. Hennes inlägg är dessutom inte alltför speciella. Nix, den här bloggen läser jag inte mer!

Kissie- Det första jag får läsa när jag besöker hennes blogg, är rubriken "ÄCKLIGA MÄNNISKOR" följd av en lång utskällning riktad mot de som snor bilderna på henne och påstår att det är de på bilderna. "Ni är tragiska bara så ni vet och jag tycker synd om er för ni måste vara ruskigt fula där ni sitter och gömmer er bakom era dataskrämar" skriver hon. Efter det vill jag inte läsa mer, jag är redan övertygad om att hon är Sveriges taskigaste människa! Visst kan man vara sur för att folk snor bilderna, men jag tycker det är fel sätt att visa det på. Aldrig mer Kissies blogg för min del säger jag bara!


Det var allt för den här gången, märker själv att jag är lite anti mot många av de stora bloggarna men jag vill läsa bloggar som jag får ut något av att läsa. Många av de stora bloggarna tråkar bara ut mig, eller upprör. Jag påstår inte att min blogg är bättre än deras heller, men å andra sidan är det ju inte min blogg som är jättekänd! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0