Tror ni inte det regnar?!

Idag började mina plastsyskon och min "riktiga" bror skolan, jag retar dem lite för det och är glad att jag själv inte börjar förrän imorgon. Dock så hade jag lite otur med vädret den här sista lovdagen, regnet står nämligen som spön i backen så jag får inte gjort så mycket vettigt. Men jag kan i alla fall trösta mig med att jag får mer tid till att uppdatera bloggen, alltid något! Om jag nu haft något vettigt att skriva om det vill säga ...

Några förslag på vad man kan skriva om i bloggen?

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Hej! Nu är det dags för Bäzz att ha frågestund. Ställ dina frågor, stora som små, under som över bältet, så svarar vi. Svaren kommer att publiceras på onsdagkväll.

2008-08-19 @ 10:57:03
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0