Sömnproblem

Det finns nog inget jobbigare än när man ligger och vrider sig i sängen utan att kunna somna! Tolv gick jag och la mig igår, kring tretiden somnade jag. Det var hemskt! Ser dock ett samband med att jag sov så länge på morgonen igår, för när jag började räkna hur många timmar jag varit vaken kom jag fram till att jag ändå varit vaken mindre timmar än i vanliga fall, inte konstigt att jag inte kunde somna! Men idag steg jag i alla fall upp lite tidigare, så nu hoppas jag innerligt att det ska gå lättare att somna ikväll. Annars lär jag bli djupt deprimerad.

Nu ska jag gå ner och äta frukost i alla fall, har varit hungrig sen igår natt så det börjar lugnt sagt bli dags!

Kommentarer
Postat av: M

=)

2008-08-13 @ 10:28:21
URL: http://mittlivsomgeni.blogg.se/
Postat av: alice

själv har jag kommit in i en ond cirkel där jag inte kan somna förrän runt 2 sen vaknar jag vanligtvis runt11-12. Jättejobbigt eftersom man inte hiner göra lika mkt på dan!



tur att det funkar för dej :) kram

2008-08-13 @ 10:33:32
URL: http://aliicebralliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0