Shopping och god mat

Idag har jag varit in till stan, och jag fick faktiskt pappa att betala det allra mesta, så det är jag glad för! Köpte i alla fall en varm, svart tröja, ett par gråa jeans, ett smalt guldigt bälte, ett vit-grönt randigt linne och en vit t-shirt. Är nöjd med det faktiskt, brukar nästan aldrig hitta nåt när jag shoppar i vanliga fall! Ska försöka fixa bilder på det jag köpte till sen, men för tillfället har jag ingen tillgång till kamera.

Sen när vi kom hem från stan blev det jättegod middag, fläskfilé med potatismos och tomater i ugn, och så bearnésås till det. För första gången på länge slank maten ner jättelätt och jag kände att jag kunnat äta hur mycket som helst bara för att det var så gott. Det var evigheter sedan jag hade den känslan förut alltså! Skönt var det i alla fall :)

Resten av kvällen nu ska jag kanske gå på en promenad om jag orkar, men jag är jättetrött så det lär nog snarare bli så att jag hamnar framför nån film? Men ni får ha det bra ikväll i alla fall så skriver jag förmodligen inte förrän imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0