Nu har jag smält!

Tro't eller ej, men jag var faktiskt tapper och kämpade mig till stallet trots allt! Det var dock förjävligt att försöka se något i regnet, så det kändes lite småfarligt på moppen. Blev sen en halvtimmes ridning i alla fall, den andra hästen i stallet fick komma in och torka lite under tiden innan båda skulle ut igen. När jag skulle släppa ut den ena, smet han! Hann bli livrädd att han skulle sticka iväg och aldrig komma tillbaka (är inte min häst!), men som tur var kom han när jag skrammlade med en foderhink. Tur det, för jag vet inte vad jag skulle gjort annars!

Får se om det blir något möte ikväll för min del, det är nog ingen bra idé att sätta sig på moppen och riskera livet igen i alla fall. Men om mamma skjutsar så far jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0