Mycket gjort idag!

Var på matfesten idag tillsammans med min mamma och lillebror. När jag for dit förväntade jag mig att bli totalt proppmätt med allt man kunde äta. Men när vi gått runt och sett vad det fanns för mat valde jag svenska tapas, vilket var ett litet misstag. Eller själva maten var god, torkat renkött, rödspätta, löjromsås och annat lyxigt fick vi, men trots att det var dyrt var portionen typ jätteliten och vi blev därför tvungna att gå och ta efterrätt för att bli mätta. Till efterrätt blev det prinsesstårta för min del, sedan var jag hyfsat tillfredsställd i alla fall och vi kunde åka hem.

Sedan efter att ha varit hemma ett tag åkte jag iväg till stallet och hoppade med lillpollen. Han fick för sig att tvärstanna framför ett hinder så jag åkte fram på halsen på honom eftersom att jag inte var beredd. Dock så lyckades jag ta emot mig med händerna mot hans allt och kunde skjuta tillbaka mig upp i sadeln som tur var, och kunde undvika en avfallning. Tur!

Nu på kvällen har jag ätit glass med vindruvor, mycket annat har jag inte gjort. Kameran har slut batterier och jag har idats ladda den än, därför blev det inga bilder från idag ...

Wellwell, ha en fortsatt bra kväll! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0