Mötet

Nu har jag kommit hem från mötet, det blev lite stressigt när jag skulle dit så jag hann bara just värma en pizza som jag lite snabbt fick slänga i mig innan jag blev tvungen att kasta mig på moppen och köra dit på maxhastighet med gasen i botten för att inte komma för sent. Hade i alla fall kul på mötet, det blev mycket skratt men även mycket arbete uträttat faktiskt, är ju bra när man kan förena nytta med nöje- och dessutom få betalt för det! Sen när jag skulle åka hem hade det hunnit bli lite kyligt, och jag som inte hade klätt på mig ordentligt i brådrasket, frös. Men nu börjar värmen återvända i alla fall!

Ska nog gå ner och dricka en kopp kaffe nu om det finns något kvar, behöver det om jag ska orka med resten av kvällen känner jag! Ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0