Min bror

Har nu suttit på bussen i drygt tre timmar tillsammans med min lillebror, i vanliga fall brukar det vara ganska långtråkigt men idag svammlade vi verkligen på (skrämde förmodligen slag på de andra bussresenärerna), så vi hade rätt skoj faktiskt! Min lillebror skulle för övrigt kunna få jobb som stå-upp komiker vilken dag som helst, och det säger jag inte bara för att jag är trött och svammlig. Han har helt enkelt alla kriterier som behövs för att lyckas i branschen, dvs. han är blond, konstig och säger roliga saker. En ny Björn Gustafsson måhända?


Visserligen ser han ut som en tjej, och någon boom-fighter är han inte. Men komisk är han ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0