Lööön!

Har nu alltså kommit hem till mamma efter en typ tre timmars lång bussresa. Fick veta att jag fått lönen från sommarjobbet direkt jag kom innanför dörren typ, känns grymt bra att ha lite pengar att röra mig med nu! De ska jag spara så jag kan köpa något riktigt dyrt och fint åt mig i framtiden! Känns mer värt att köpa något man verkligen vill ha, som kostar lite mer, än att lägga ut pengar på kläder osv. lite då och då. Kläder får jag i alla fall när jag behöver det, om jag tjatar lite på pappa. Så det är nice!

Nu ska jag bara kolla mejlen och lite sånt, och sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon lägger jag upp bilder från gårdagens shoppingrunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0