Livsviktig packning

Blev rätt slö sen jag skrivit det sista blogginlägget, faktum är att jag inte ens orkat borsta tänderna än! Det blir lätt att man skjuter upp saker och ting och tänker att "jag gör det senare", sen blir det att man måste göra allt i sista minuten och blir tvungen att stressa som en galning istället för att börja i god tid och ta det lugnt. Men nu ska jag i alla fall gå och borsta tänderna, får se om jag orkar börja packa sen kanske. I och för sig ska jag nog inte packa så jättemycket, ska ju bara vara borta en natt, men det är lika bra att jag börjar redan nu så jag inte glömmer något livsviktigt som typ lösögonfransarna! Skojade bara ...


Livsviktiga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0