Läger.

Nu har jag kommit hem från stallet och ett två dagars långt ridläger som blandannat jag var ledare för. Det blev inte alls lika jobbigt som jag förväntat mig, alla lägerdeltagarna var hur härliga som helst och det var inga som helst problem! Vi lekte blandannat lite lekar och såg på film, det blev Sheridil vilket var riktigt kul då alla satt och kommenterade alla filmmissar! Trodde att jag skulle tycka det var trist när jag sett den typ en miljon gånger förut, men det fanns mycket jag missat!

Så idag när vi satt och åt avslutningsfikat, jag, de andra två jag sommarjobbat med, ridläraren, lägerdeltagarna och en till från stallet, så slogs jag av hur otroligt gulliga alla är! Det känns verkligen som att de försöker för att man ska känna sig som en i gänget (har ju bara bott här snart ett år!), och jag är så ofantligt glad för att de är så underbara! Tack, allihopa. Jag börjar förstå vad det är som gör just "min" ridklubb till den bästa i världen: Folket, och stämningen! Vilka eldsjälar det finns där som brinner för att föreningen ska få finnas kvar, det är helt sagolikt!


Hästarna roar sig kungligt i hagen med en pinne.


Hinder skulle byggas. Gissa vem som fick hjälpa till? Btw jag som målat "Sverigebommarna", snyggt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0