Kalas

För en stund sen kom jag hem från "kalaset" för mormor och en av mina morbröder. Vi är ju en ganska stor släkt, mamma har typ 10 syskon, alla kom inte men det var ju kusiner till mig och allt sånt där också så vi blev några stycken i alla fall. Det var riktigt trevligt att träffa alla, springa runt och leka paparazzifotograf samt äta all god mat och efterrätt!


Spettekaka eller något. Ett påhitt från typ Skåne, med konsistens som marräng och smak som någon kaka!


Jag innan vi åkte dit.


God, såklart alkoholfri dryck.


Många glas!



Rönnbär.


Tårtan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får en supertrevlig kväll :)

2008-08-30 @ 19:27:31
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0