It's raining ...

Nu har jag varit utanför dörren, och vid närmare eftertanke tror jag faktiskt att jag stannar inne trots allt. Kan ju inte vara kul för någon att vara ute i det här vädret, trots att jag inte brukar ha så mycket emot regn så var detta riktigt extremt! Sms:ade till ägaren av hästen jag rider i alla fall, hon sa att det var okej att jag inte red honom idag om det tar emot. Och det tar emot, ganska rejält, till och med för mig! Det blir nog till att sitta hemma och tråka och hoppas att det slutat regna tills ikväll då jag ska på möte, annars måste jag försöka övertala mamma att skjutsa mig för annars får jag helt enkelt skippa mötet. Orkar faktiskt inte med det här vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0