Humöret på topp ... not!

I morse gick det inte att logga in för att blogga, upptäckte jag en smula irriterat. Inte för att jag haft något speciellt att blogga om, men det har ändå blivit en vana att logga in på mornarna och skriva ett litet blogginlägg ...

Skoldagen idag har i alla fall flutit på som vanligt. Fick ont i huvudet mot slutet så jag var glad över att vi fick sluta tidigare så jag han med den tidiga bussen hem istället för att bli tvungen att vänta jättelänge på den senare. På engelskan idag fick vi förresten se en snutt av filmen "Änglagård" (typ en miljon svenskar har sett den!), den verkade bra så typ alla protesterade när läraren stängde av den mitt i allt. Ska i alla fall försöka få tag på den så jag kan se sen, Helena Bergström som är med i den är nämligen en av mina favoritskådespelare! :-)



Min lillebror hade förresten haft jätteont i huvudet och kräkts flera gånger idag, hoppas verkligen inte att jag också blir smittad- har verkligen inte tid att vara sjuk nu när skolan har börjat, håller tummarna för att jag klarar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0