Hårfärg

Hårfärg, den ständiga frågan i mitt liv. Vad ska man egentligen ha för färg på håret? Har provat rött, svart och brunt i olika nyanser, men jag kan inte avgöra vad jag vill ha för färg på mitt hår egentligen. Just nu är det lite brunrött och skiftar i olika nyanser, efter en aningen misslyckad färgning som ändå blev ganska lyckad i slutänden. Hade nämligen rött hår och skulle färga mer en ljusare brun nyans med typ blonda slingor, men det jag inte uppmärksammat att läsa var att man inte skulle färga med den färgen om man hade just den röda färgen som jag hade på mitt hår ... Oups! Trots det blev jag ganska nöjd med min hårfärg, men eftersom att den är en mix av två färger lär den bli lite svår att återskapa. Har även lekt lite med tanken på att ta reda på vilken min naturliga hårfärg är, har färgat så mycket att jag typ glömt bort det. Men jag vet inte hur jag ska göra. Tror inte jag skulle passa som blondin i alla fall, även om det skulle vara kul att testa och se om det verkligen är sant att blondiner har mer kul!


Några hårfärger jag haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0