Fy sjuttsingen!

Det är då inte måttligt vad det regnar nu, och det värsta av allt är att det inte ser ut att bli bättre! Dock så börjar det verkligen bli dags för mig att sätta mig på moppen och pallra mig iväg till stallet om jag ska hinna med allt jag tänkt idag. Men jag skulle behöva typ galonkläder eller nåt för att klara det här vädret. Ehm... hetast såklart! Men ärligt talat, sånnadär galonvantar skulle faktiskt inte sitta helt fel så man inte blir så blöt om händerna, regnställ har man ju men det hindrar inte direkt vantarna från att bli blöta= Dåligt! Känner mig i alla fall verkligen inte peppad att gå ut, men nu är det dags!

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg :)

2008-08-13 @ 13:31:22
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0