Fullt upp igår!

Det blev inte så mycket bloggande igår, hade nämligen fullt upp med en nypåtagen uppgift. Ni skulle bara veta vad jag får göra för häftigt här på internet, men tyvärr är det hemligt i alla fall än så länge! Är i alla fall en hemsida som jag är med och testar, vet inte när den ska lanseras men den är riktigt häftig! :-)

Det hände för övrigt inte så mycket på skolan igår, eller jo- hade två ämnen som jag inte haft förut, svenska C och teater, och då var jag inte med någon från klassen så givetvis var jag lite nervös. Hade dock inte behövt vara det, allt gick hur bra som helst!

Efter skolan for jag till stallet och red barbacka (utan sadel) på lillpollen som bockade lite och höll på, men jag for ut och galopperade och hoppade även lite utan att trilla av. Man är väl indian, haha!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Kikar bara in för att

önska dig en skön torsdag!

2008-08-28 @ 07:11:51
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0