Frukost och kaos på diskbänken!

Idag visste jag inte om jag skulle äta frukost eller lunch, så det slutade med att jag åt mackor, något som jag faktiskt äter väldigt sällan! Passade på att prova bacon osten som vi köpt också, den var hyfsat god. Så fick jag använda mitt laktosfria smör också, det brukar annars bli dåligt innan jag hunnit äta upp allt, tycker förpackningen borde vara mindre eftersom att det bara är jag som äter från smöret! Orkade i alla fall äta en och en halv macka, det är en väldigt dålig egenskap jag har, vad jag än äter så brukar det gå väldigt tungt mot slutet, hur lite mat jag än tar, och idag tog det verkligen tvärstopp! Har blivit jättedålig på att äta på sistone dessutom, har helt tappat lusten till det och när jag äter så är det för att jag vet att jag måste och inte för att jag egentligen vill det. Några idéer om vad det kan bero på?

Är förresten glad att jag slipper ta itu med våran diskbänk, den var faktiskt väldigt stökig idag! Annars har jag varit snäll och fixat ren den förut ibland, men nu kändes det inte så jättelockande!

Nej, nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag hoppa på min gamla moppe på typ 30 år, och dra iväg till stallet.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0