Flip flops!

Nu har jag nästan just kommit hem från stallet (duschade före datorn). Sötpollen var fin att rida idag, men sen när jag skulle avsluta i skogen så höll jag på att få ett psykbryt för jag hittade inte vägen jag skulle ta för att komma ut på vägen som ledde hem. Istället råkades jag hela tiden rida in på en väg som ledde till någons gårdsplan, så tillslut hade jag god lust att helt enkelt rida rakt igenom någons blomrabatt för att komma ut på vägen som ledde hem. Gjorde dock inte det som tur var, och jag hittade faktiskt rätt väg efter en stunds letande också!

När jag kom upp i mitt rum såg jag att mamma köpt ett par nya flip flops till mig. Förra året använde hon nämligen sönder mina jättesköna och mjuka som jag köpt i Spanien, och då lovade hon att hon skulle köpa ett par nya, lika mjuka nästa år, alltså i år. Vet inte om de nya flip flopsen är riktigt lika sköna som de gamla dock, men nästan! De gamla var verkligen once in a lifetime flip flops tror jag dessvärre ...

Nu ska jag bara äta så ska jag vidare på möte sen, hade dock gärna sluppit det då det blir ganska drygt att ligga och köra moppe totalt ca 4 mil på en dag. Menmen, sånt är livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0