Ett mål avklarat

Jag satte upp ett mål för mig själv, att äta upp hela pizzan som jag värmt till lunch. Anledningen till att jag gjorde det var att jag aldrig kan äta en hel måltid, utan lämnar det sista- antar att det är något psykiskt och att jag inte alltid blir mätt just före maten är slut på tallriken. Hur som helst så brukar jag bli helt torr i munnen när jag ätit en del, och då får jag jättesvårt att svälja, är nog därför jag aldrig äter klart maten. Men idag hade jag gett mig tusan på att äta upp den där jäkla pizzan, och med hjälp av några glas vatten lyckades jag faktiskt skölja ner även de sista bitarna! Jag är stolt över mig själv!

Nu börjar det snart bli dags att åka iväg mot stallet, ni får önska mig lycka till med småbarnen, ska plåga dem tills de ber om nåd! Hehe! Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0