En död kväll

Klockan börjar närma sig halv elva, jag har inget att göra och skulle egentligen lika gärna kunna gå och lägga mig, men det känns bara för trist! Har dessutom bara en kontakt online på msn för ovanlighetens skull, men den kontakten har jag ingen lust att prata med- han har nog ingen lust att prata med mig heller för den delen. Faktum är att jag inte ens vet varför jag har kvar honom som kontakt än, för vi är verkligen färdiga med varandra. Antar att jag har någon typ av kontrollbehov och vill veta när folk sitter vid datorn eller något? Ska nog lägga mig och läsa en bok nu i alla fall, för här vid datorn händer det uppenbarligen inget spännande ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0