Det regnar som vanligt

När jag vaknade i morse spöregnade det och åskade ute, därför har jag inte kunnat sitta framför datorn förräns nu, nu regnar det visserligen lika mycket som innan men det verkar ha slutat åska i alla fall! Har hur som helst inte gjort så mycket intressant idag, nyligen åt jag en färdig portionsförpackning med kyckling i kurrysås, ris, minimorötter och broccoli till lunch. Min plastbrorsa var lite orolig för att jag inte skulle orka äta upp allt, av någon anledning- men det gick faktiskt hur bra som helst och alla 400 grammen slank ner även om det gick lite trögt mot slutet!

Nu ska jag fota lite bilder på det jag köpte i lördags. Lägger upp dem sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0