Busy day

Idag vaknade jag strax före åtta av ett sms, men det var egentligen lika bra, för då får jag gott om tid på mig att fixa allt som ska fixas idag! Hittils på morgonen har jag tagit en varm och skön dusch, och ätit limpmackor med kötträrssås till frukost- blev nämligen sjukt sugen på det och jag behövde ändå en ordentlig frukost för att orka med denna dag. Idag börjar nämligen tvådagars-ridlägret för ungarna, och eftersom att jag och de andra två sommarjobbarna ska hålla i det så ska jag till stallet kring tvåtiden tror jag, vi skulle träffas någon timme innan lägret börjar.

Wellwell, nu ska jag sätta mig och skriva dagens att göra lista, lär behövas om jag ska kunna hålla reda på allt!

Kommentarer
Postat av: josse

god morgon :)

2008-08-14 @ 08:59:59
URL: http://josefinelarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0