Ballong

Huva! Igår vaknade jag med ont i halsen och en rätt ordentlig förkylning, det har inte blivit bättre till idag precis ... Igår hade jag i alla fall inte någon tid att blogga, så jag drar en kort sammanfattning av gårdagen.

På gympan spelade vi skogsbrännboll, precis som det låter var det brännboll i skogen och jag trillade två gånger- var inte den enda. Sen efter skolan for jag med min mamma och lillebror och åt på Max innan det var dags för mig och min lillebror att kliva på bussen till min pappa. Väl framme såg jag en film medans pappa var på dans, sedan fixade jag lite på datorn.

Idag har jag mest suttit framför datorn och gjort en massa bra grejjor som dock inte andra medlemmar på sidan var så förtjusta över. Systemet på sidan behövs förbättras så man slipper bli hatad när man bara sköter sitt "jobb", haha. Men jag tar det inte så hårt, förstår medlemmarna ändå!

Senare idag ska mamma komma och hämta upp mig och min lillebror så ska vi på kalas hos min mormor och morbror som båda fyllt år. Ska bli nice även om jag är väldigt förkyld. Har knarkat några halstabletter (igår åt jag en hel påse Vicks och blev rejält uppblåst ...), och en Ibumetin för att klara dagen.

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0