Baksmälla

Den här morgonen har varit lite smått galen. När jag vaknade halv tio låg mamma fortfarande i sängen, och hon brukar alltid gå upp jättetidigt! Väldigt förvånad frågade jag vad hon gjorde i sängen. "Jag är bakis" pep hon. Första gången någonsin! Och defenitivt sista också. De var nämligen på kräftfest igår, och mamma fick nog i sig någon snaps för mycket, haha. Stackaren!

Själv såg jag mammas illamående som ett varnande exempel, jag ska då aldrig dricka så mycket så jag blir bakis! Hittils i mitt liv har jag aldrig druckit något alls, men när jag fyller myndigt är jag lite sugen på en sån där läcker blå cider, har alltid tyckt de ser goda ut! Kanske för att den påminner om Vira blåtira läsk? :-P

Kommentarer
Postat av: joss

aw, sött! men det brukar aldrig gå som jag vill :(

HAHA, vira blåtira! fan, jag saknar dom drickorna :(

2008-08-24 @ 13:47:42
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0